ФОРУМ "ВОЕННОЕ ПРАВО" ДЛЯ ГРАЖДАН УКРАИНЫ
Русский военный корабль, иди нах*й! Слава Україні!
 
 FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Официальный откуп от армии. Существует ли?

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов ФОРУМ "ВОЕННОЕ ПРАВО" ДЛЯ ГРАЖДАН УКРАИНЫ -> Правовые вопросы
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
brv
Участник
Участник


Зарегистрирован: 19.08.2007
Сообщения: 2

СообщениеДобавлено: Воскресенье, 19 Августа 2007,20:36:56    Заголовок сообщения: Официальный откуп от армии. Существует ли? Ответить с цитатой

Последняя информация по этому вопросу, которую я нашел, датирована 30.06.2007: http://atn.kharkov.ru/mess.php?id=18397
Так проголосовали за этот законопроект или нет? И возможно ли проверить этот факт на сайте Верховной Рады?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Marsel
Ветеран Форума
Ветеран Форума


Зарегистрирован: 10.07.2007
Сообщения: 62

СообщениеДобавлено: Воскресенье, 19 Августа 2007,21:06:42    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Не проголосовали и врядли проголосуют.Уже с 2011-2012 года наша армия будет полностью контрактной и срочная служба перестанет существовать.Какой толк им голосовать?ДА и не до этого сейчас.Проще дать на лапу меньше,чем 30 штук официально.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Tomas
Most Valuable Professionals
Most Valuable Professionals


Зарегистрирован: 29.03.2007
Сообщения: 121

СообщениеДобавлено: Воскресенье, 19 Августа 2007,22:34:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

он в проекте,http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=30095
может и примут.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
brv
Участник
Участник


Зарегистрирован: 19.08.2007
Сообщения: 2

СообщениеДобавлено: Воскресенье, 19 Августа 2007,23:44:53    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Спасибо за информацию.
---
По-моему, всё же не примут его. Уж слишком он несовершенен и противоречит ряду законов Украины.

Останній етап: Вручено подання комітету про відхилення (19.06.2007)
Документи, пов'язані із роботою над законопроектом: Висновок Головного науково-експертного управління 11.06.2007

И, далее, сам текст висновку:

ВИСНОВОК
на проект Закону України
“Про компенсацію замість проходження
строкової військової служби”

Проект поданий на заміну одноіменного законопроекту від 30 квітня 2007 року і також має на меті запровадження виплати грошової компенсації замість проходження строкової військової служби. На відміну від попереднього проекту, у поданому на розгляд варіанті сума компенсації зменшена з 73 прожиткових мінімумів для працездатних осіб (31000 грн.) до 18 прожиткових мінімумів (10600 грн. станом на 01.10.2007 р.). Крім того, розширено коло осіб, які мають право на сплату грошової компенсації замість проходження строкової військової служби, а також запропоновано внесення ряду доповнень до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу».
Разом з тим, у порівнянні з попереднім варіантом цього законопроекту принципових змін його концепції не відбулось. Тому Головне науково-експертне управління, проаналізувавши законопроект, вважає його (як і попередній варіант проекту) неприйнятним з наступних підстав.
1. Запропонований проектом механізм сплати компенсації замість проходження строкової військової служби є недосконалим, оскільки не враховує, що строкова військова служба встановлена державою не просто як відбуття повинності, а з метою здобуття військово-облікової спеціальності, набуття практичних навичок і умінь для збройного захисту Вітчизни (див. ч. 5 ст.2 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу»). Захист Вітчизни, незалежності та територіальної цілісності України відповідно до статті 65 Конституції є конституційним обов'язком громадян України.
Особа в принципі може бути звільнена від проходження строкової військової служби, але вона не може бути взагалі звільнена від виконання обов’язку щодо захисту Вітчизни (див. ст. ст. 35 та 65 Конституції України). Тому в разі запровадження механізму, запропонованого у проекті, має бути визначено, яким чином готуватимуться до виконання цього обов’язку призовники, які замість проходження строкової військової служби сплатили грошову компенсацію. Однак проект це питання не вирішує.
З огляду на зазначене виникає і ряд інших важливих питань, які неодмінно виникнуть після сплати призовниками грошової компенсації. Зокрема:
- чи повинні ці особи виконувати військовий обов’язок у запасі?
- до запасу яких військових формувань вони мають бути зараховані?
- чи поширюється на вказаних призовників обов’язок проходити учбові збори?
- де і яким чином вони мають проходити «відповідну підготовку» при бажанні вступити до Збройних Сил або інших військових формувань України з огляду на відсутність у таких призовників військово-облікової спеціальності, яку, зазвичай отримують під час проходження строкової військової служби?

2. Згідно із Законом України «Про військовий обов’язок і військову службу» військовий обов’язок, складовою якого є проходження строкової військової служби, встановлюється також і з метою забезпечення особовим складом Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення та Державної спеціальної служби транспорту, посади в яких комплектуються військовослужбовцями.
У разі запровадження передбаченого проектом порядку звільнення від проходження строкової військової служби інтереси комплектування Збройних Сил України та інших відповідних формувань не повинні постраждати. Для цього необхідно встановити чіткий механізм визначення граничної кількості призовників, які кожен рік можуть бути звільнені від строкової служби зі сплатою компенсації з тим, щоб забезпечити можливість призову на службу достатньої кількості призовників. Однак проект не містить такого механізму, а коло осіб, які можуть мати право на сплату компенсації замість проходження строкової військової служби, значно розширене навіть у порівнянні з попереднім варіантом проекту від 30 квітня 2007 року. Тому у разі прийняття проекту в його нинішньому вигляді виникає реальна загроза звільнення від служби надто великої кількості призовників, що може негативно позначитись на забезпеченні національної безпеки та обороноздатності країни.

3. Проектом не дано чіткого формулювання істотних умов передбаченого ст. 3 проекту “договору”, на підставі якого особа буде звільнятись від строкової військової служби, не зазначено правових наслідків як виконання, так і невиконання (неналежного виконання) цього договору особою, яка його укладає. Сторони у цьому договорі поставленні в нерівні умови і у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, права призовника суттєво і невиправдано обмежуються (не повертається значна частина вже сплачених коштів), що не узгоджується з вимогами Цивільного кодексу України щодо укладення, виконання та розірвання договорів.
З іншого боку, положення проекту внаслідок своєї неповноти і недосконалості створюють можливість для “легального” ухилення від проходження строкової військової служби шляхом неналежного виконання зазначеного договору.

4. Проектом передбачається перерахування компенсації замість проходження строкової військової служби на «спеціальні рахунки Міністерства Оборони України», але не враховано, що військовослужбовцями строкової служби крім Збройних Сил України також комплектуються інші військові формування, спеціальні правоохоронні органи і навіть невійськові утворення на кшталт Державної спеціальної служби транспорту.
З іншого боку, вищевказаний порядок перерахування компенсації суперечить вимогам Бюджетного кодексу України і Закону «Про джерела фінансування органів державної влади», де передбачено, що «органи державної влади здійснюють свою діяльність виключно за рахунок бюджетного фінансування в межах, передбачених Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік.
Органам державної влади забороняється створювати позабюджетні фонди, мати позабюджетні спеціальні рахунки та використовувати кошти, одержані за здійснення функцій держави … та інших дій на платній основі, в будь-який інший спосіб, крім зарахування таких коштів до Державного бюджету України».

5. У Пояснювальній записці міститься нічим не обґрунтоване твердження, що надходження до державного бюджету внаслідок прийняття законопроекту мають збільшитись. Однак правильність цього твердження потребує доведення. Адже зарахування до бюджету одержаних від сплати компенсації коштів проектом не передбачається. Між тим запровадження пропонованого проектом правового інституту вимагатиме збільшення штатної чисельності військовослужбовців або цивільних працівників військкоматів (адже роботу щодо відбору призовників, які звільняються від служби, перевірки їх відповідності вимогам закону, укладення з ними договорів, контролю за виконанням договорів, оформлення документів про повну сплату компенсації або ж, навпаки, про порушення умов договору тощо хтось має виконувати), а отже, і збільшення бюджетних витрат.
Отже, до проекту, попри вимоги ч. 3 ст. 86 Регламенту Верховної Ради України, не додане фінансово-економічне обґрунтування.
Крім того, не зрозуміло, за якими показниками розрахована сума компенсації, яка має бути сплачена замість проходження строкової військової служби. Посилання в Пояснювальній записці до проекту на «консультації і побажання громадян», внаслідок чого сума компенсації була значно зменшена у порівнянні з попереднім проектом, на наш погляд, не можуть бути визнані достатньою підставою для визначення вказаної у проекті суми компенсації і лише свідчать про відсутність науково або хоча б професійно обґрунтованого підходу до питання та необхідних фінансово-економічних розрахунків.

6. Дія законопроекту, навіть у випадку його прийняття, буде нетривалою. З огляду на переведення у 2010 році комплектування Збройних Сил України та інших військових формувань особовим складом на повністю контрактну основу та враховуючи, що призов відбувається двічі на рік, положення даного законопроекту у кращому випадку можуть бути застосовані 3, максимум 4 рази.

7. Проект має техніко-юридичні та граматичні недоліки. Зокрема, назви статей не відповідають їх змісту (наприклад, ст.ст. 2, 4, 9, 11), застосовується нехарактерний для українських законів спосіб нумерування частин статей проекту.
Низку змістовних та техніко-юридичних недоліків містять також і окремі статті проекту, однак їх докладний розгляд позбавлений сенсу з огляду на наявність відзначених вище недоліків концептуального характеру.

Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду у першому читанні законопроект пропонуємо відхилити.

Керівник
Головного управління В. І. Борденюк

Вик.: Петриченко О.П.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов ФОРУМ "ВОЕННОЕ ПРАВО" ДЛЯ ГРАЖДАН УКРАИНЫ -> Правовые вопросы Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах



© 2004-2009 no-army